AKTUALITY :

Co se již stalo - od nejnovějšího (nahoře) ke staršímu (dole).

29. - 30.12.2005 Krkonoše
Tomáš a Martin (R) se zúčastnili přechodu hřebene Krkonoš na běžkách. Kondiční trénink.
Účastníci: Tomáš a Martin (R)

28. - 30.10.2005 Jizerské hory
Byli jsme v Bílém potoce, kde jsme byli ubytováni. V pátek odpoledne jsme po příjezdu hned vyšlapali na Paličník, kde jsme při západu slunce vylezli věž Palička. Slanili jsme, zbalili matroš do batohů, a pak jsme zatměli. Dolů do chaty, kde bylo moc vína. V sobotu jsme vyrazili na celodenní cyklistický výlet. Tak hned ráno jsme vyšlapali na Smědavu, fujtabl, stašný kopec. Pak jsme jeli okolo Jizery přes Knajpu, Čihadla, Kristiánov a na Novou Louku, pak na Hřebínek, a zpět na Čihadla a Smědavu. A pak sjezd serpentinami dolů do Bílého potoka. Večer jsme dorazili to víno. V neděli jsme opustili chatu, a s auty odjeli do Oldřichovského sedla. Vyrazili jsme na věž Pic 60.výročí VŘSR, věž jsem systematicky oblklíčili a přelezli. Bojovali jsme s Rudými komisaři, prošli se Leninovou procházkou, zdolali jsme Bělogvardějce a překonali Výzvu k exilu. Cestou zpět ještě Tomáš přemohl Gorilu. A pak do hospody v sedle, pivo a jídlo, a pak jsme jeli domů.
Účastníci: Peřinka, Tomáš ze Sakalu, Martin Bílý, Dingo, Lůca a Hugo z SKáček, Vašek a Ivana

8. - 9.10.2005 Ostrov
Na víkend jsme byli v Ostrově u Ústí nad Labem. Na jednu noc jsme se ubytovali v kempu Pod Císařem. Lezlo se v sobotu i v neděli, slezeno osm věží. Počasí bylo nádherné, azúro. Peťan s nedoléčeným ramenem nelezl, ale jezdil na kole, prošlapal celé širé okolí.
Účastníci: Tomáš, Žebro, Kamča, Štěpánka, Peťan, Jindřiška

27.9. - 2.10.2005 Roháče
Dva členové Sakalu byli v Bobrovci pod Roháči. Bylo dost špatné počasí, tak z toho nebylo víc, než výstup na Baranec. Celý výstup v mlze a silném větru, a v krátkém čase, což bylo způsobeno tím, že v tom humusu nebylo příjemné se zastavit. Na vrcholu už byl sníh. (S námi tam bylo ještě 5 dalších lidí).
Účastníci: Tomáš a Martin R.

2.9.-4.9.2005 Hruboskalsko
Konečně na Hrubici během víkendu ani jednou nezapršelo! Slezeno 2 x Skaut, pak Dvanáct apoštolů, Lilie, Řetězová a Mokrá v Dračích skalách. Mokrá věž je zajímavá, moc se na ní neleze, knížka z 80.let má od začátku popsané jen čtyři listy, a pochopitelně tam i v září máme Bergheil 2005. A přitom je hned u cesty mezi Zubem a Únorovou...no nelezte na to!

26.8.-30.8.2005 Ortler
26.8. jsme odjeli z Prahy, v Rakousku a Itálii byly povodně, jeli jsme přes objížďku jak prase, na chatu Payerhütte, kde jsme byli ubytovaní, jsme dorazili pozdě večer. Cestou na chatu jsme zmokli, a to moc, moc, moc. Druhý den byla mlha a pršelo. Tak jsme pili pivo, a to moc, moc, moc - draze! A pak to vyšlo, udělalo se jasno, my v 5:00 vyrazili z chaty a na vrcholu jsme byli v 10:20. Ještě ten den jsme přes chatu sestoupili k autu, přespali v kempu kdesi dole v Itálii, a další den se vrátili do Čech. Ortler ist fertig!
Účastníci: Tomáš, Peřinka ze Sakalu, Dingo a Martin Bílý z SKáček, a Míra, kolega Dinga ze SASu

20.8.2005 Hruboskalsko
V sobotu jsme využili suchého dne a vylezli na Hrubici na Orloj (Žebro, Standa Z., Radovan) a 12 apoštolů (Žebro a Radovan).
Účastníci: Žebro, Radovan a Standa Z.

13.8.-14.8.2005 Svatba Petra + Jindřišky.
Dva členové našeho oddílu se rozhodli slézt horu zvanou Život. Přejeme hodně štěstí a radosti při vynášce všech těch starostí do vyšších a vyšších postupových táborů. Chlastalo se a žralo na té vaší veselce dobře!

5.8.-7.8.2005 Hruboskalsko
Lézt jsme byli na Kozinci, slezeno mnoho cest. Na Hrubici jsme hráli volejbal, ale za moc to nestálo, protože pršelo. Dobrá finta na děti: na hřišti srazit k sobě dvě floorballové branky, a děti nechat uvnitř jako v kleci, je dobré jim tam hodit pár tenisáků, na chvíli to odláká jejich pozornost a tolik nekřičí.
Účastníci: Žebro a Kamča, Radovan a Macek, Tomáš, Peřinka, Ivana, Vašek

14.7.-17.7.2005 Hruboskalsko
Už ve čtvrtek odjeli Tomáš, Žebro a Kamča, aby měli celý pátek na lezení. Lezli jsme v oblasti Maják. Včasný příjezd ukázal se to dobrým tahem, protože další dny to zmoklo. V pátek večer přijeli Radovan a Macek. Dál jsme byli lézt na Kozinci na věži Bota. Pěkná je cesta údolní stěnou. Nu a na Hrubici se hodně hrál tenis.
Účastníci: Tomáš, Žebro, Kamča, Radovan, Macek

1.7.-8.7.2005 Hruboskalsko
Účastnilo se mnoho lidí, v dnech mezi svátky někteří odjeli, a pak se zase vrátili, byl to docela personální mumraj. Učiněno několik výstupů v Dračích skalách a v Majáku. Obzvláště zaujala Jindřiška, která hodila několika metrovou držku do lana. Pak to utnuly deště. Za zmínku též stojí vodácký výlet z Podspálova u Železného Brodu do Malé Skály, cyklistický výlet přes Vyskeř a Věžák, dále byl také volejbal, lukostřelba, tenis. (Fuj, to zní celé tak slušňácky, že abych to "znormálněl", tak dodávám, že několikrát jsme se večer zkalili vínem anebo sangrií).

22.-24.6.2005 Kaiser
Kaiser Max klettersteig (Martinswand u Innsbrucku, parkování a nástup u státní silnice), obtížnost D-E. Lezli jsme jen spodní půlku k jeskyni, jelikož bylo šílené vedro. I tak jsme ale lezli plné 2 hodiny. Od jeskyně se dá opustit kletter, návrat k autu trval asi 1 hodinu. Fernau klettersteig (vrchol Egesengrat, v závěru Stubai Talu, pouze asi 2 roky starý klettersteig, nástup kousek od chaty Dresdner hutte pod Stubaiským ledovcem), vylezeno asi za hodinu, obtížnost C-D.
Účastníci: Petr a Jindřiška

20.-22.5.2005 Hruboskalsko
V pátek vyrazili z Prahy Radovan, Tomáš, Žebro + Štěpánka. V sobotu pak na Hrubici na jeden den přijeli Žebrovi známí. A vyrazilo se do Skaláku lézt. Ze začátku to byl úsměvný den, slezla se Břízka a Oldříšek, a nic nenasvědčovalo tomu, že se blíží "pískovcové Waterloo". Opustili jsme příjemné Dračí skály a vydali se kamsi do okolí věže Hrobeček. A začaly průsery. Buď nelezitelný rajbas, nebo nelezitelné kapradí, případně obojí. Na co jsme šáhli, to jsme zapytlili. Zmocnil se nás "den blbec". Večer odjeli Žebrovi známí domů, a my tři skalní rozhodli jsme se, že cestou zpět k domu zchladíme si žáhu na Mamutovi, kterého známe jak své boty. Už, už jsme se hnali přes předskalí, když tu zazvonil mobil, a rychle, rychle, že Radovan musí zpět do domu vyřídit prodej auta. Takže zase dolů a nic. Nu a v noci na neděli to zmoklo. Šmytec. V neděli jsme hráli dvě hodiny tenis.
Účastníci: Radovan, Tomáš, Žebro + Štěpánka a Žebrovi známí Vláďa a Eliška

14.5.2005 Kokořínsko
Bylo to strašně zašmodrchaný. Nejdříve z Prahy vyrazil Žebro, a po něm Petr, Jindřiška a Tomáš. Ti všichni se setkali před Mělníkem a společně dojeli ke skalám a začli lézt. Pak za nimi dorazili Vláďa s Eliškou. Dingo s Lůcou jezdili na kole (z Želíz přes Housku na Kokořín). Když už lezci měli nalezeno a ruce vytahané, tak jsme se po telefonu domluvili na velkém srazu všech v hospodě U Grobiána, kde jsme se odpoledne slezli jak švábi na pivo. Na večer jsme se vrátili do Prahy.
Účastníci: Žebro+Štěpánka, Tomáš, Petr, Jindřiška, z SKáček Dingo a Lůca, a Žebrovi známí Vláďa a Eliška

1.5.2005 Kokořínsko
Byli jsme v jednom údolí na jihu Kokořínska, slezeny věže - Mefistofeles a Šloufek. Pak jsme ještě průzkumně zkoušeli různé stěny, názvy neznáme, abychom zjistili, jaký je tam obecně písek. No, jde to, solivost asi jako na Hrubici. Fajn lezecký den na pískovcích kousek od Prahy.
Účastníci: Tomáš, Petr, Jindřiška

22.-24.4.2005 Hruboskalsko
Víkendový pobyt na Hrubici. V pátek dorazili Radovan a Macek, Žebro + Štěpánka. V sobotu přijeli Tomáš a Dingo (Sk) + Hugo, a na večer dorazila Kamča. V sobotu a v neděli přes den byli s námi ve skalách také Peťan s Jindřiškou, ale ti na noc jeli navštívit příbuzné do Jablonce. Tolik manévry lidu. A nyní ke sportovní náplni, že ano. Zestručním to - na různé věže lezli různá družstva, ale celkově vystoupeny tyto věže: Indián, Mamut, Břízka, Kokot, Řetězová, Orloj, Včelí. Inu takové jarní rozcvičení na písek to bylo. V sobotu večer jsme se také proháněli po tenisovém kurtu, turnaj ve čtyřhře vyhrálo družstvo Radovan - Dingo. Gratulujeme (a další pořadí už jen ve zkratce - 2.T+Ž, 3.P+J, 4.R+M).

10.4.2005 Srbsko - Alkazar
Krátce jen na odpoledne. Byli jsme si po strááášně dlouhé době zalézt v Alkazaru. Abychom aspoň trochu lezli něco, co neznáme, tak jsme se narvali do pravého amfiteátru. Žebro si hned našel v houštině křoví nějaké blátem vyteklé linie, v nichž okamžitě nastala ta situace, pro kterou mají francouzi takový příznačný výraz - débâcle. Žebro s Kamčou usoudili, že by si na této cestě mohla svou první životní cestu vyzkoušet Štěpánka. Jenže místo, aby jí nechali lézt, Žebro jí vytáhl tak, že se praštila do hlavy, což skončilo velkým pláčem, a Kamča Žebrovi vyhubovala. Pak jsme konečně přešli někam, kde skála byla vidět, a normálně si zalezli. Veřejně se vyslovuje chvála Žebrovi za statečný direkt vpravo, jež vykonal. Večer jsme se stavili v restauraci, Kamča si dala nealkoholické pivo a blila jak tygřice. Nedivím se.
Účastníci: Žebro, Tomáš, Kamča + Štěpánka

20.3.2005 Valná hromada Českého horolezeckého svazu
Účastníci: Tomáš

26.2.-5.3.2005 Jizerské hory - Prezidentská ch.
Týden na běžkách. Jeden den Tomáš, Žebro a Dingo vyrazili lézt na ledy ve Štolpichu.
Účastníci: ze Sakalu Tomáš, Žebro, Kamča + Štěpánka. Dále Rožkovci a Dingovci z SKáčka, a mnoho dalších lidí

11.-13.2.2005 instruktorské doškolení ČHS
Hurá, zkouška složena zdárně, takže vás budu prudit, komandovat a mentorovat nad vašimi skutky i další roky. :-)))
Účastníci: Tomáš spolu s Dingem z SKáček

29.1.2005 bežky u Jindřichovy skály
Zajezdili jsme si na běžkách ve vojenském prostoru, široké lesní cesty bez posypu, ideální běžkařský terén.